طوبی آنلاین

  • ۰
  • ۰

چت روم طوبی اولین سرویس دهنده چت فارسی است.صاحبان سایتها و وبلاگها می توانند به رایگان در سایت و وبلاگ خود صاحب یک چت روم اختصاصی شوند.ایجاد کننده اتاق چت صاحب امتیاز چت روم بوده و می تواند از میان کاربرانی که از چت روم وی بازدید می کنند تیم مدیریتی انتخاب نماید. 


هدف آی آر چت فرهنگسازی در زمینه چت و گفتگوی اینترنتی است.در حال حاضر هزاران چت روم ایرانی وجود دارد که هیچگونه بار علمی و معنوی ندارند اما در طوبی چت سعی می شود با جهت دادن مثبت و تخصصی به گفتگوها این فرهنگ رواج یابد.هم اکنون آی آر چت به بیش از ده ها هزار چت روم دانشگاهی و درسی و ... سرویس داده است. 


همچنین با توجه به اینکه چت روم طوبی چت مجهز به نسخه موبایل می باشد می توانید با ساخت چت روم و دعوت دوستان خود به چت رومتان از طریق گوشی های موبایل با یکدیگر در ارتباط شوید.نسخه موبایل آی آر چت تمامی سیستم عامل ها از قبیل اندروید , ios , جاوا و ... را پشتیبانی می نماید.برای ورود به نسخه موبایل چت روم نیاز به نصب هیچگونه نرم افزاری ندارید و فقط کافی است از طریق مرورگرهای فایرفاکس و یا کروم گوشی موبایل خود به سایت وارد شوید. 

tooba24.ir/chatroom/

  • ۹۴/۱۰/۱۹
  • طوبی همتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی